Webshop
Babakelengye
Hírlevél

Reklámmagazin

2017.
Espiro, Baby Design, Bomiko katalógus
2017.
2017.
Chipolino katalógus
2017.
2017.
Lorelli katalógus
2017.
2017.
Nuvita katalógus
2017.
2017.
Jané katalógus
2017.

Térkép

Mit tegyek, ha nincs a termék leírásában az, amit szeretnék tudni a termékről?
 
Írja meg bátran a kiszemelt termékkel kapcsolatban felmerült kérdéseit a bababoltdebrecen@gmail.com e-mail címre (itt), vagy ha sürgős, hívjon minket a 06-20-477-0502 mobilszámon, és válaszolunk minden felvetett problémára.
 
Egy pontos dátumra szeretném kérni a csomag érkezését. Megoldható?
 
Igen, hétköznap megadható az, hogy melyik nap történjen a kiszállítás. Ezt a megrendelés során kell feltüntetni a Megjegyzés rovatban, és munkatársunk fog egyeztetni a szállítást végző céggel.
 
Szombaton van kiszállítás?
 
A posta és a futárszolgálatok is csak hétköznapokon szállítanak, tehát hétvégén nincs lehetőség a megendelés teljesítésére.
 
Meddig tartják a boltban a személyes átvétellel kért árut?
 
Általában 5 munkanapig vehető át üzletünkben a megrendelt termék. Természetesen elérhetőségeink bármelyikén tudunk egyeztetni esetleges későbbi átvételről.
 
Honnan tudom, hogy megkapták a megrendelésemet?
 
Amennyiben megfelelően adta le megrendelését, beérkezés után rendszerünk egy automatikus válaszlevelet küld a megadott e-mail címre. Munkatársunk 24 órán belül e-mailben, vagy ha szükség van egyeztetésre telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot.
 
Lehetséges rendelést leadni facebook oldalukon?
 
Nem, megrendelést csak a www.bababolt-debrecen.hu webáruházunkban tudunk elfogadni.
 
Nem azt a terméket tettem a kosárba, amit kinéztem. Mit tehetek?
 
A „kosár tartalma” gombra kattintva nyithatja meg a kosarat, és láthatja. milyen termékek vannak már benne. Ha ki szeretné venni bármelyiket, akkor egyszerűen a sor végén található X-re kattintva kiveheti az adott terméket a kosárból.
 
Szeretném lemondani a rendelésemet, hogy tehetem ezt meg?
 
Amennyiben még a kiszállítás előtt meggondolta magát, és mégsem kéri a megrendelt terméket/termékeket, kérjük, hívja munkatársunkat a 06-20-477-0502-es telefonszámon, mert ez a leggyorsabb módja a lemondásnak. Szándékát ekkor már tudomásul vesszük, és nem indítjuk a csomagját, de véglegesíteni lemondását a bababoltdebrecen@gmail.com e-mail címen tudja.
 
Elküldtem a megrendelést, kell még tennem valamit?
 
Kollegánk felveszi majd Önnel a kapcsolatot, közli a szállítás pontos idejét. Amennyiben előre utalással fizet, át kell utalnia a számla összegét, ha utánvéttel rendelt, majd a futárnak kell fizetnie. Átvétel után vegye birtokba a terméket, melyet reméljük örömmel és megelégedettséggel fog használni.
 
 
Milyen kedvezményeket kaphatok?
 
Az aktuális kedvezményes vásárlásról webshopunk Főoldalán található AKCIÓ rovatban tud tájékozódni.
 
Mire figyeljek, mikor átveszem a csomagot?
 
Ellenőrizze, hogy a csomagolás nem sérült-e. Ha bármilyen szokatlant észlel a csomagoláson, vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, ha teheti, fotózza le a sérült részt, és hívja kollégánkat a 06-20-477-0502-es-telefonszámon. Amennyiben mindent rendben talált, nyugodtan vegye át a megrendelését. Amennyiben a csomag kibontása után észlet bármilyen problémát, haladéktalanul hívja munkatársunkat.
 
 
Biztos lehetek-e abban, hogy az adataimat nem adják ki senkinek?
 
Webáruházunkban regisztrálóknak teljes garanciát vállalunk azért, hogy adataikat nem adjuk át harmadik félnek semmilyen célra – ezt jogszabály is  tiltja. Az Ön személyes adatai csak vásárlásai lebonyolításához szükségesek. Hírlevelet is csak az arra feliratkozók kapnak. 
 

Tetejére