Webshop
Babakelengye
Hírlevél

Reklámmagazin

szeptember-október
Bébi és Tini Bababolt magazin
szeptember-október
2017.
Espiro, Baby Design, Bomiko katalógus
2017.
2017.
Chipolino katalógus
2017.
2017.
Lorelli katalógus
2017.
2017.
Nuvita katalógus
2017.
2017.
Jané katalógus
2017.

Térkép

Mit tegyek, ha nincs a termék leírásában az, amit szeretnék tudni a termékről?
 
Írja meg bátran a kiszemelt termékkel kapcsolatban felmerült kérdéseit a bababoltdebrecen@gmail.com e-mail címre (itt), vagy ha sürgős, hívjon minket a 06-20-477-0502 mobilszámon, és válaszolunk minden felvetett problémára.
 
Egy pontos dátumra szeretném kérni a csomag érkezését. Megoldható?
 
Igen, hétköznap megadható az, hogy melyik nap történjen a kiszállítás. Ezt a megrendelés során kell feltüntetni a Megjegyzés rovatban, és munkatársunk fog egyeztetni a szállítást végző céggel.
 
Szombaton van kiszállítás?
 
A posta és a futárszolgálatok is csak hétköznapokon szállítanak, tehát hétvégén nincs lehetőség a megendelés teljesítésére.
 
Meddig tartják a boltban a személyes átvétellel kért árut?
 
Általában 5 munkanapig vehető át üzletünkben a megrendelt termék. Természetesen elérhetőségeink bármelyikén tudunk egyeztetni esetleges későbbi átvételről.
 
Honnan tudom, hogy megkapták a megrendelésemet?
 
Amennyiben megfelelően adta le megrendelését, beérkezés után rendszerünk egy automatikus válaszlevelet küld a megadott e-mail címre. Munkatársunk 24 órán belül e-mailben, vagy ha szükség van egyeztetésre telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot.
 
Lehetséges rendelést leadni facebook oldalukon?
 
Nem, megrendelést csak a www.bababolt-debrecen.hu webáruházunkban tudunk elfogadni.
 
Nem azt a terméket tettem a kosárba, amit kinéztem. Mit tehetek?
 
A „kosár tartalma” gombra kattintva nyithatja meg a kosarat, és láthatja. milyen termékek vannak már benne. Ha ki szeretné venni bármelyiket, akkor egyszerűen a sor végén található X-re kattintva kiveheti az adott terméket a kosárból.
 
Szeretném lemondani a rendelésemet, hogy tehetem ezt meg?
 
Amennyiben még a kiszállítás előtt meggondolta magát, és mégsem kéri a megrendelt terméket/termékeket, kérjük, hívja munkatársunkat a 06-20-477-0502-es telefonszámon, mert ez a leggyorsabb módja a lemondásnak. Szándékát ekkor már tudomásul vesszük, és nem indítjuk a csomagját, de véglegesíteni lemondását a bababoltdebrecen@gmail.com e-mail címen tudja.
 
Elküldtem a megrendelést, kell még tennem valamit?
 
Kollegánk felveszi majd Önnel a kapcsolatot, közli a szállítás pontos idejét. Amennyiben előre utalással fizet, át kell utalnia a számla összegét, ha utánvéttel rendelt, majd a futárnak kell fizetnie. Átvétel után vegye birtokba a terméket, melyet reméljük örömmel és megelégedettséggel fog használni.
 
 
Milyen kedvezményeket kaphatok?
 
Az aktuális kedvezményes vásárlásról webshopunk Főoldalán található AKCIÓ rovatban tud tájékozódni.
 
Mire figyeljek, mikor átveszem a csomagot?
 
Ellenőrizze, hogy a csomagolás nem sérült-e. Ha bármilyen szokatlant észlel a csomagoláson, vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral, ha teheti, fotózza le a sérült részt, és hívja kollégánkat a 06-20-477-0502-es-telefonszámon. Amennyiben mindent rendben talált, nyugodtan vegye át a megrendelését. Amennyiben a csomag kibontása után észlet bármilyen problémát, haladéktalanul hívja munkatársunkat.
 
 
Biztos lehetek-e abban, hogy az adataimat nem adják ki senkinek?
 
Webáruházunkban regisztrálóknak teljes garanciát vállalunk azért, hogy adataikat nem adjuk át harmadik félnek semmilyen célra – ezt jogszabály is  tiltja. Az Ön személyes adatai csak vásárlásai lebonyolításához szükségesek. Hírlevelet is csak az arra feliratkozók kapnak. 
 

Tetejére