Főoldal VevőszolgálatSzállítási információ
Webshop
Babakelengye
Hírlevél

Térkép

Szállítási és teljesítési feltételek:
 
A web áruházban szereplő termékek általában vannak készleten, ebben az esetben a szállítási határidő a visszaigazolást követő 2 munkanap. Amennyiben központi raktárunkból érhető el az áru, akkor a várható átvétel 5-8 munkanap.
Készlethiány esetén beszállítóinktól kapott információ alapján értesítjük vevőinket a szállítás várható időpontjáról.
Egyes bútorok, babakocsik szállítási ideje 4-6 hét.
 
Jelen esetben kizárólag belföldre szállítunk, szállítási díjat a rendelés értéke, valamint a termék súlya és mérete határozza meg:
 
- Bolti, személyes átvétel:
A vevő a megrendelt árut személyesen átveheti a Bébi és Tini Gyermekholmi üzletben, nyitvatartási időben a következő címen: Debrecen Kossuth u.7-9. szám első üzlethelyiség.
Természetesen ebben az esetben szállítási költség nincs.
Fizetés lehetséges kézpénzzel vagy bankkártyával.
 
- Futárszolgálattal történő kiszállítás:
Amennyiben a vevő kiszállítást igényel, a megrendelt terméket/termékeket szállítási díj ellenében cégünk fuvarozó  szolgáltató igénybevételével szállítatja el a megrendelésben szereplő címre. 
A megrendelés ellenértékének kifizetése történhet előre utalással bankszámlánkra, vagy utánvéttel a szállító cég megbízottjának készpénzzel vagy bankkártyával. 
 
A szállítási díjak alakulása:
- 20000,- Ft-os értékhatárig: 1490,- Ft  (Magyarország területén bárhová, kivéve 10 kg felett, bútor és babakocsi)
- 20001,- Ft-os értékhatártól: 0.- Ft (Magyarországon bárhová, kivéve 10 kg felett, bútor és babakocsi)
- 10 kg-os súly felett egyedi díjszabás van, erről e-mailben tájékoztatjuk megrendelőinket.
 
Felhívjuk figyelmüket, hogy a bútorok és babakocsik kiszállítási díja függ az áru terjedelmétől, súlyától, a csomag/csomagok méretétől, darabszámától. Ezen termékek rendelése esetén előzetes egyeztetésünk alapján e-mailben tájékoztatjuk az esedékes szállítási költségről.
 
A számlát a csomag tartalmazza.
 
Sikertelen kézbesítés:
Kérjük, olyan kézbesítési címet adjon meg, amin napközben elérhető, mert sikertelen kézbesítés esetén ingyenesen csak még egy kézbesítést kísérel meg a futárszolgálat. A megrendelő hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költsége minden esetben a vásárlót terhelik.
 
Sérült csomag:
Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a dobozon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot.
 Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba.
Amennyiben lehetősége van, kérjük fotózza le a megrongálódott csomagot és árut.
 
A vásárlástól való elállás joga:
A vevő a vásárlástól számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat.
Kérjük, hívja fel az ügyfélszolgálatot, vagy jelezze e-mailben elállási szándékát a termék átvételétől számított 14 napon belül, majd küldje vissza a terméket a weboldalt üzemeltetőnek az üzlet címére. 
Kérjük, a terméket/termékeket gondosan csomagolja be, hogy károsodásmentesen tudjuk átvenni.
Amennyiben, ez megtörtént, a törvényben előleírt 30 napon belül az áru értékét visszautaljuk a vevő bankszámlájára, illetve személyes megjelenés esetén kifizetjük. 
A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.  
 
http://www.nfh.hu/

Tetejére